Afscheidsmusical groep 8

Woensdag 17 juli was de afscheidsavond van groep 8. De leerlingen voerden de musical “De tent op z’n kop” op in de Romeynshof. Op deze dag was ook de generale repetitie. Deze werd bijgewoond door de groepen 5/6, 6/7 en 7.

Groep 8 stond ‘s avonds strak van de zenuwen. Bij binnenkomst van de gasten, stonden ze door het gordijn te gluren naar de zaal.

De afscheidsmusical was uiteindelijk fantastisch. De kinderen van groep 8 speelden voor een bomvolle zaal de sterren van de hemel. Met goed samenspel, vlotte liedjes en ontroerende solo’s vermaakten ze hun ouders, opa’s, oma’s, ooms, tantes en wie ze nog meer hadden uitgenodigd.

Aan het eind van de musical sprak meester de Bode iedereen nog persoonlijk toe en na het traditionele afscheidslied van de juffen en meesters was het tijd om nog wat te drinken en afscheid te nemen. We kijken terug op een geweldige avond! Op onze Facebook-pagina zijn meerdere foto’s te vinden. De leerlingen wensen we een fijne start op hun school voor Voortgezet Onderwijs.