Albert Plesmanschool nu ook Lekker-Fit! Kleuters!

Vanaf nu is er op de Albert Plesmanschool in Rotterdam Ommoord niet alleen Lekker-Fit! voor de groepen 3 t/m 8, maar ook voor de kleuters! De kinderen hebben naast iedere week 3 gymlessen in het speellokaal ook lessen van Wiebe en Lina. Met werkboekjes, speelgoed, posters en een verantwoord traktatiebeleid besteedt de school extra aandacht in de klas aan gezond eten en bewegen. Op die manier groeien de kinderen al vanaf de kleuters op in een gezonde leefomgeving. Verder is er een nauwe samenwerking met een voedingscoach, die kinderen en ouders kan begeleiden in het maken van gezonde keuzes.

Afgelopen 2 jaar is hard gewerkt om de certificering te realiseren. De school moet aan verschillende eissen voldoen volgens de Lekker-Fit! Norm. Dat is de Albert Plesmanschool gelukt en daar zijn ze super trots op!

Remco van der Kaaden kwam donderdagochtend het certificaat uitreiken aan de heer Goudappel, de directeur van de school. De kinderen dansten samen met gymleerkracht mevrouw Meijer de Okido, want een duim van Okido heeft de school met alle kinderen en het team dik verdiend!